پرش به محتوا
خانه » بلاگ » رویدادهای وان ایکس بت : لیگ ملت های اروپا – جوایز و بانس – یو اف سی – فرمول 1

رویدادهای وان ایکس بت : لیگ ملت های اروپا – جوایز و بانس – یو اف سی – فرمول 1

رویداد های این هفته 1xbet در رشته های مختلف ورزشی چون فوتبال ، یو اف سی و فرمول یک دنبال کنید. لینک جدید سایت وان ایکس بت ، دانلود اپ 1xbet و کد هدیه ویژه وان ایکس بت در دسترس است :

فوتبال لیگ ملت های اروپا : انگلستان vs ایتالیا

در ولورهمپتون، به عنوان بخشی از مرحله گروهی لیگ ملت‌ها، دیدار تیم‌هایی که اخیراً در فینال یورو 2020 راه یافته‌اند، برگزار می‌شود. و هر دو حریف اکنون تقریباً در یک موقعیت قرار دارند. اگرچه ایتالیا با چهار امتیاز در صدر گروه قرار دارد، اما عملکرد آنها پس از ناکامی های اخیر در سایر تورنمنت ها چندان چشمگیر نیست. از سوی دیگر انگلیسی ها می توانستند با دو شکست روبرو شوند. اما در مونیخ آنها با پنالتی هری کین توانستند مساوی کنند و در کل تیم گرت ساوتگیت در حال بهتر شدن است. حتی غیبت هواداران در سکوها به عنوان تنبیه از سوی یوفا به میزبان آسیبی نمی رساند. و آنها باید برنده شوند، زیرا اگر مانند بوداپست نامطمئن عمل کنند، ممکن است به لیگ B سقوط کنید.

بونوس ها و جوایز در وان ایکس بت

پیش‌بینی اکسپرس انجام دهید- هر ماه یک جایزه فوق العاده ببرید

فرصت باورنکردنی “نبرد قطارهای سریع السیر” ادامه دارد! این یک فرصت عالی برای دریافت یک جایزه فوق العاده هر ماه است: سونی پلی استیشن 5، مایکروسافت ایکس باکس سری ایکس 1TB، اپل واچ سری 6، اپل ایرپاد پرو و بسیاری جوایز دیگر.

برای شرکت در جشنواره کافی است پیش‌بینی سریع متشکل از حداقل 3 مسابقه انجام دهید. در ماه آگوست، فرد خوش شانسی که پیش‌بینی های ماهانه برنده شود، جایزه بزرگ انتخابی خود را دریافت می کند: اپل مک بوک پرو 13″ 2020 یا ایسوس زنبوک پرو Duo UX581GV.

همین حالا به نبرد برای پیروزی بپیوندید!

رویدادهای اصلی هفته وان ایکس بت

فوتبال لیگ ملت های اروپا : سوئیس vs پرتغال

برای سوئیسی ها،احتمالا لیگ ملت ها می تواند در بازی خانگی مقابل پرتغال به پایان برسد. زیرا آنها سه بار شکست خوردند و چهارمین شکست به معنای سقوط تقریباً نهایی به دسته بی باشد. در لیسبون، رونالدو و هم تیمی های او نشان دادند که تفاوت در کلاس بازیکنان بسیار بیشتر از آن چیزی که در نگاه اول به نظر می رسد. علاوه بر این، مهمانان در ژنو همچنان بسیار با انگیزه خواهند بود – مبارزه برای صدر نشینی با اسپانیایی ها و چک هنوز تمام نشده است. در بدترین حالت، بازیکنان فرناندو سانتوس مجبور خواهند شد به یک تساوی بسنده کنند، اما واضح است که هدفشان پیروزی است تا موقعیت صدرنشینی آنها را تقویت کند.

فوتبال لیگ ملت های اروپا : مجارستان vs آلمان

مجارستان در یورو 2020 سال گذشته مشکلات غیرمنتظره زیادی برای آلمان ایجاد کرد. آلمانی ها فقط به طور معجزه آسایی به تساوی رسیدند و توانستند از گروه صعود کنند. این بار هم راحت نخواهد بود. بازی اخیر آنها با انگلیس نشان داد که پوشکاش آرنا حتی نیمه پر هم نمی تواند فشار زیادی به حریف وارد کند. و داوری اسپانیایی همیشه غیرقابل پیش بینی است، همانطور که تیم ملی اوکراین روز گذشته متقاعد شد. تیم هانسی فلیک باید منحصراً برای برنده شدن بازی کند، در غیر این صورت مبارزه برای بقا در لیگ برتر و نرسیدن به فینال خواهد بود. اما حریف در مسابقات قهرمانی اروپا، حتی بدون سوبوسلای مصدوم، قوی به نظر می رسید. و اکنون دومینیک سالم است، در وضعیت خوبی قرار گرفته و آماده است تا مشکلات زیادی را برای شانس اصلی مسابقه ایجاد کند.

فوتبال لیگ ملت های اروپا : اسپانیا vs جمهوری چک

سویا برای اولین بار در سال های اخیر به شهر بدشانس اسپانیایی ها در بازی با پرتغال تبدیل شده است. و بنابراین جالب است بدانیم آیا تیم لوئیز انریکه در مالاگا برای پیروزی مقابل چک خوش شانس خواهد بود یا خیر. اگرچه موضوع شانس نیست، بلکه در مورد مهارت است: آلوارو موراتا و هم تیمی های جوانترش مانند گاوی از نظر استعداد از حریفان خود بهترند. اما واقعیت این است که تیم یاروسلاو شیلگاوا نه با اسم، بلکه با بازی تیمی قوی است. اسپانیا هفته گذشته در پراگ راجع به این موضوع متقاعد شد، زمانی که تنها در آخرین لحظه از شکست جلوگیری کرد. جمهوری چک مصمم است حداقل دو یا سه امتیاز از سفر دو مسابقه ای خود به ارمغان بیاورد، بنابراین مبارزه مطمئناً آسان نخواهد بود و نتیجه ممکن است بسیار غیرمنتظره باشد.

فوتبال لیگ ملت های اروپا : هلند vs لهستان

تیم ملی فعلی هلند به شدت غیرقابل پیش بینی است. ابتدا شاگردان لوئیس فن خال بلژیکی های قدرتمند را بدون هیچ شانسی شکست دادند، سپس به ولزی خسته اجازه دادند تا در وقت های تلف شده بازی را به تساوی بکشانند، اما با این وجود پیروزی را از دست دادند. با این نگرش، نارنجی ها باید به راحتی لهستانی ها را که روز قبل در بروکسل 1:6 به بلژیک باختند را شکست دهند. لواندوفسکی همچنان خوب است و اگر موقعیت های کافی به دست آورد آماده گلزنی است. اما رابرت لواندوفسکی از هیچکس در تیم انتظار پشتیبانی ندارد. از این رو کافی است میزبان برای حفظ دروازه خود مهاجم بایرن را خنثی کند. و برای هلندی ها، خط حمله به رهبری دپای غیرقابل توقف، همه کار انجام خواهد داد.

رویدادهای دیگر وان ایکس بت

یو اف سی: تیشرا – پروهاسکا

مبارزه اصلی هفته در دنیای هنرهای رزمی ترکیبی برای اولین بار پس از مدت ها در خارج از آمریکا برگزار می شود. مبارزه قهرمانی وزن متوسط در سنگاپور برگزار می شود. کمربند قهرمانی در رویارویی بین گلوور تیشرا و یری پروهاسکا انجام می شود. پروهاسکا در 40 سالگی خود است، اما برزیلی هنوز در فرم عالی است، زیرا از پیروزی متقاعد کننده اخیر بر یان بلاخوویچ می‌توان فهمید، که حتی دو راند هم دوام نیاورد. بازیکن اهل چک با استانداردهای ام ام ای با 29 سال سن، حتی خیلی جوان است، اما او آماده است تا عنوان قهرمانی را از کهنه سرباز بگیرد و برگ برنده خود را دارد: ضربات قوی و سریالی، که آخرین آنها اغلب با ناک اوت به پایان می رسد. نکته اصلی این است که گرفتار تکنیک کشتی حریف نشود.

فرمول 1، گرندپری آذربایجان

به نظر می رسد که ردبول برتری را در مبارزه برای قهرمانی از فراری گرفته و ممکن است در گرندپری بعدی که در آذربایجان برگزار می شود، فرصت بیشتری داشته باشد. می توانید مسابقه موناکو را که پرز برنده شد نادیده بگیرید – همیشه چیزهای عجیبی وجود دارد. اما پیش از آن، ورشتاپن سه بار پیاپی پیروز شد و لکلرک و ساینز اخیرا تنها در مسابقات مقدماتی توانسته اند با خودروهای خود مسابقه دهند. وضعیت مرسدس هنوز مشخص نیست. یک چیز را می توان پیش بینی کرد: همیلتون و راسل بدون امتیاز نمی مانند، مگر اینکه زودتر بازنشسته شوند.

کد هدیه ثبت نام وان ایکس بت : camabet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *