پرش به محتوا
خانه » بلاگ » رویدادهای وان ایکس بت : فینال بازی های آنلاین – لایو استریم – وان ایکس گیمز – هاکی – فرمول 1

رویدادهای وان ایکس بت : فینال بازی های آنلاین – لایو استریم – وان ایکس گیمز – هاکی – فرمول 1

با 1xBet در رویدادهای اصلی هفته پیش رو همراه باشید. این رویدادها را در بازی های آنلاین ، لایو استریم ، هاکی و فرمول یک دنبال کنید. لینک جدید وان ایکس بت ، دانلود برنامه 1xbet و کد هدیه ویژه وان ایکس بت در منوی زیر در دسترس است:

مسابقات برتر CS:GO BLAST : فینال 2022 در وان ایکس بت

در تمام طول سال هیچ لحظه کسل کننده ای در دنیای بازی های آنلاین وجود نداشت. و اکنون، در لیسبون، هشت تیم برتر در حال مشخص کردن برنده سری نهایی مسابقات برتر BLAST CS:GO هستند. Natus Vincere به طور معمول یکی از شانس های اصلی به حساب می‌آید، اما آنها با وجود برتری در کل بازی، قبلاً به OG باخته‌اند. و حداقل در برابر ENCE NaVi قوی تر خواهند بود. در چهار مورد دیگر، به طور کلی پیش بینی کار دشواری است. مگر اینکه PaiN Gaming آنقدر ضعیف باشد که به پلی آف راه پیدا کند. اما حدس زدن اینکه کدام یک از سه گروه FaZe Clan – G2 ESports – Team Vitality برنده گروه خواهند شد، چندان آسان نیست. از این گذشته ، هر سه تیم تقریباً از نظر قدرت برابر هستند.

لایو استریم در وان ایکس بت

هزاران استریم زنده برای پیش‌بینی های زنده شما!

پیش‌بینی روی رویدادهای ورزشی همیشه باعث پویایی، انگیزه و هیجان می‌شود . امروزه، پیش‌بینی های زنده، یعنی آنهایی که در زمان حال، مستقیماً در طول بازی انجام می‌شوند، و به‌طور باورنکردنی جذاب می‌شوند.

مزیت اصلی چنین پیش‌بینی هایی را می‌توان تسویه سریع و دریافت پول دانست، در حالی که در پیش‌بینی های معمولی نتایج بازی تنها پس از پایان بازی در دسترس است. استریم های زنده به شما این امکان را می‌دهد که به مسابقات در حال انجام نزدیک‌تر شوید و احساسات بیشتری دریافت کنید و از تیم مورد علاقه خود در این فرآیند حمایت کنید.

وان ایکس گیمز جدید وان ایکس بت

Gems Odyssey

زمینه ای با سنگ های قیمتی ، که باید از آن ترکیبی برنده درست کنید. این ترکیب ها نه تنها با درخشش سنگ ها ، بلکه با مجاورت پیروزی نیز جذاب هستند. این بازی اعتیاد پیدا خواهید کرد.

رویدادهای دیگر وان ایکس بت

جام استنلی: کلرادو – تامپا

«تامپا» برای سومین سال متوالی به فینال جام استنلی می رود و در صورت پیروزی در این سری، می تواند به عنوان یک مدعی قوی شود. اما اکنون تیم لایتنینگز حریف بسیار قوی تری نسبت به دالاس یا مونترال دارند. جرد بدنار موفق شد کلرادو را در یک بازی هجومی عالی تحت فشار قرار دهند، بگونه ای که به نظر می رسد ستاره اصلی حتی ناتان مک کینون نیست، بلکه بازیکن مدافع یعنی کیل ماکار است. درست است که لوین هنوز مشکلات زیادی در دفاع دارد و میهمانان در اولین مسابقه این موضوع را به خوبی نشان دادند و نتیجه بازی را 1:3 برگرداندن و فقط در وقت های اضافه شکست خوردند. هر کس در پایان برنده شود، قهرمانی شایسته او خواهد بود. اما در مورد بازیکن های جان کوپر، من کمی بیشتر به آنها باور دارم، فقط به دلیل تجربه آنها: هنوز بازیکنانی در میان آنها هستند که هفت سال پیش با شیکاگو در فینال بازی کردند.

فرمول 1، جایزه بزرگ کانادا

به نظر می رسد تا اواسط فصل جاری در فرمول 1، تیم برتر به وضوح خودنمایی کرده است. و افسوس که آن فراری نیست. هدف “اسکودریا” نه حتی قهرمانی، بلکه چرخه قهرمانی است، مانند بهترین سال های مایکل شوماخر. اما این تجهیزات به شکل آشکار شروع به از کار افتادن کردند و موتورها حتی جلوی تیم های ایتالیایی کم می آورد. اما «ردبول» قدرت سابق خود را به دست آورد. مکس ورشتاپن به صراحت اعلام کرد که به دلیل ورزش های هوازی تهاجمی و هماهنگی خوب تیم، آماده دفاع از عنوان قهرمانی است. یک سوال جداگانه که همیشه در مونترال در پیست ژیل ویلنوو مورد توجه قرار می‌گیرد این است که این بار چند مسابقه‌دهنده به “دیوار قهرمانان” افسانه‌ای برخورد خواهند کرد؟

کد هدیه ثبت نام وان ایکس بت : camabet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *