پرش به محتوا
خانه » بلاگ » پیشنهاد ویژه : روز خوش شانسی وان ایکس بت

پیشنهاد ویژه : روز خوش شانسی وان ایکس بت

هر روز 500 امتیاز در روز خوش شانسی 1xBet پاداش دریافت کنید. آدرس بروز وان ایکس بت ، دانلود اپ موبایل 1xbet و کد هدیه ویژه وان ایکس بت را از منوی زیر دنبال کنید:

چگونه می توانم امتیازات هدیه روز خوش شانسی 1xBet دریافت کنم؟

در قرعه کشی شماره های خوش شانس وان ایکس بت شرکت کنید و 500 امتیاز پاداش بگیرید.

چگونه کار می کند؟

  • به صفحه پیشنهاد بروید و بلیط بگیرید.
  • قبل از شروع قرعه‌کشی، مشارکت شما را با بستن هر گونه شرط ورزشی با مبلغ حداقل 600000 ریال با شانس 1.8 قبل از شروع قرعه‌کشی، تاکید کنید.
  • پس از اینکه یک شرط بستید، شماره حساب کاربری شما در قرعه کشی امتیازهای هدیه که در 20:00 +3 UTC انجام می شود، وارد می شود.
  • هنگامی که قرعه کشی پایان می یابد، شماره خود را در میان برندگان روز در صفحه هدیه بررسی کنید.
  • اگر شماره شما در فهرست ذکر شده باشد، در مدت 24 ساعت پس از پایان قرعه کشی، 500 امتیاز پاداش افزوده شده در حساب خود، دریافت خواهید کرد.

شرایط و ضوابط

  1. این پیشنهاد روزانه از ساعت 20:00 تا 19:59 (+3 UTC) در دسترس است. مشتریان هرکدام فقط حق داشتن یک بلیط در روز را دارند.
  2. برای ورود به قرعه کشی، وارد وب سایت 1xBet شوید، به صفحه پیشنهاد بروید و یک بلیط بخرید. سپس، مشارکت خود را با بستن هر گونه شرط ورزشی با مبلغ حداقل 600000 IRR با شانس 1.8 قبل از شروع قرعه‌کشی، تاکید کنید.
  3. برندگان هر روز به طور تصادفی انتخاب می شوند. اگر شماره شما با یکی از شماره های فهرست برندگان مطابق باشد، امتیازات پاداش افزوده شده به حساب پاداشتان را، دریافت خواهید کرد.
  4. صندوق پاداش روزانه 50,000 امتیاز پاداش است که توسط 100 شماره خوش شانس برنده می شود.
  5. بلیط ها هر روز در 20-00 +3 UTC در صفحه هدیه قرعه کشی می شوند.
  6. مشارکت در این پیشنهاد با شرط های پیشرفته، شرط های کد پاداش یا شرط های بیمه نشده، لغو شده، فروخته شده یا بازپرداخت شده، نمی تواند تایید شود.
  7. اگر از وب سایت بازدید نکنید و بلیط خود را دریافت کنید، نمی توانید جایزه ببرید.
  8. وان ایکس بت حق اصلاح شرایط پیشنهاد، لغو یا تجدید پیشنهاد، یا رد کردن مشارکت را در هر زمانی بدون اطلاع قبلی دارد.
  9. 1xBet به هر دلیلی حق بررسی سوابق تراکنش ها و گزارش های مشتریان را برای خود محفوظ می دارد. اگر به محض بررسی، به نظر برسد مشتری از استراتژی هایی استفاده می کند که وان ایکس بت ، بنا به صلاحدید خود، آنها را ناعادلانه می داند، وانیکس بت حق دارد بونوس را پس بگیرید و حق چنین مشتریانی را برای شرکت در برنامه بونوس را لغو کند.
  10. در صورت لزوم، مشتری باید برای تایید هویت خود (KYC)، مدارک شناسایی فراهم کند. عدم ارائه مدارک در صورت درخواست، منجر به از بین رفتن بونوس و برد ها خواهد شد. وان ایکس بت حق درخواست عکس مشتری همراه با مدارک شناسایی آن ها (چهره مشتری باید در عکس به وضوح قابل مشاهده باشد) و یا شناسایی از طریق تماس تلفنی در هر زمانی، را محفوظ دارد.
  11. اگر 1xBet باور داشته باشد که قربانی تقلب یا پول شویی شده است، شرکت حق بستن حساب مشتری و مسدود کردن باقی مانده موجودی را دارد.

کد هدیه ثبت نام وان ایکس بت : camabet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *