پرش به محتوا
خانه » بلاگ » رویدادهای هفته وان ایکس بت : جام جهانی بسکتبال 2023 – ویمبلدون

رویدادهای هفته وان ایکس بت : جام جهانی بسکتبال 2023 – ویمبلدون

هفته جذاب ورزشی را با 1xBet از دنیای بسکتبال ، فوتبال و تنیس همراه باشید. لینک جدید وان ایکس بت ، دانلود برنامه وانیکس بت و کد هدیه ویژه 1xbet در منوی زیر موجود است:

جام جهانی بسکتبال 2023 در وان ایکس بت

در تیرماه همه شرکت کنندگان در دور سرنوشت ساز انتخابی اروپا برای مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان که سال آینده برگزار می شود مشخص می شوند. به ویژه اولین مرحله اصلی برای تیم اوکراین بسیار دشوار است. بازیکن های آینارس باگاتسکیس باید تیم ملی مقدونیه شمالی را در اسکوپیه شکست دهند تا تضمین برای صعود بیشتر شود و علاوه بر این باید در ریگا با اسپانیایی ها و گرجی های بی انگیزه بازی کنند. در گروه های دیگر نیز بازی های حساس وجود دارد. به عنوان مثال، بلژیک که با استانداردهای اروپایی قوی است، سال به سال ضعیف می شود، کروات ها و هیجانات سال های اخیر و تیم چک، ممکن است از رقابت خارج شوند. و در مورد چهار تیم آلمان – اسرائیل – استونی – لهستان همه آنها شانس صعود دارند.

رویدادهای اصلی هفته وان ایکس بت

کوپا لیبرتادورس، یک هشتم نهایی

تا چند روز دیگر رقابت های پلی آف کوپا لیبرتادورس، اصلی ترین تورنمنت باشگاهی آمریکای جنوبی آغاز می شود. جذاب‌ترین رویداد مرحله یک هشتم نهایی، تقابل کورینتیانس و بوکاجونیورز است: غول‌های برزیلی و آرژانتینی، حداقل از نظر نام، همیشه قدرتمند هستند. پالمیراس و اتلتیکو مینیرو باید از نتیجه تساوی راضی باشند – آنها به ترتیب کرو پورتنو و املیک قابل قبول را جذب کردند. همین را می توان در مورد قرعه فلامنگو – دیپورتس تولیما نیز گفت. اما فورتالزای پر هیجان شانس کمتری داشت، زیرا استودیانتس حریف آسانی به نظر نمی رسد. بله، و ریور پلاته باید با رقبای اصلی ولس تحت فشار قرار بگیرد، پیش بینی برنده در اینجا تقریبا غیرممکن است.

کوپا سودامریکانا، یک هشتم نهایی

مرحله گروهی کوپا سودامریکانا، معادل لیگ اروپای آمریکای جنوبی، پیش از این به پایان رسیده است. زمان بازی ها فرا رسیده است. برای آرژانتینی ها، این تساوی می تواند یک شکست محسوب شود تا یک موفقیت. فقط لانوس و یونیون به مرحله یک هشتم نهایی رسیدند. اگر اولی بتواند به خوبی از استقلال اکوادور عبور کند، بازیکن های گوستاوو مونوا شانس بسیار کمی در برابر ناسیونال دارند. برزیلی ها در این مرحله بسیار بیشتر هستند، اما شما فقط می توانید با ضمانت روی باشگاه های سائوپائولو پیش‌بینی کنید. سانتوس باید به راحتی ونزوئلایی ها از دپورتیوو تاچیرا را شکست دهد. و رقبای ابدی پیکس در دربی قوی تر از کاتولیکا به نظر می رسند. “چیرا” در رویارویی با “استرانگست” ممکن است در شرایط ارتفاع زیاد مقلوب شود. و “اینترناسیونال” و “اتلتیکو گویاننسه” رقبای قابل قیاس در سطح خود دارند، اینجا ممکن است هر اتفاقی بیفتد.

رویدادهای دیگر وان ایکس بت

ویمبلدون

گرند اسلم فصل این هفته آغاز می شود. در ویمبلدون، کسانی که می خواهند برنده شوند باید توانایی بازی خوب روی چمن را نشان دهند. در انفرادی مردان همه مشتاقانه منتظر فینال جوکوویچ- نادال هستند. و در واقع، براکت مسابقات برای شانس های اصلی بسیار ساده است. فقط آلکاراس می تواند مانع نواک شود و تسیسیپاس رافائل. در زنان، به نظر می رسد که یکی از فینالیست های از قبل شناخته شده است: ایگا اسونتک آن قدر عالی است که ممکن است تا فینال حتی یک ست را هم از دست ندهد. اما اینکه چه کسی در مبارزه برای عنوان قهرمانی برنده می‌شود کاملاً غیرقابل درک است. از این گذشته ، ترکیب شرکت کنندگان در سال جاری به قدری عجیب است که آنت کونتاویت استونیایی شماره دوم را دریافت کرد.

کد هدیه ثبت نام وان ایکس بت : camabet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *