پرش به محتوا
خانه » بلاگ » رویدادهای وان ایکس بت : تنیس ویمبلدون – یو اف سی – بوکس – بسکتبال – وان ایکس گیمز

رویدادهای وان ایکس بت : تنیس ویمبلدون – یو اف سی – بوکس – بسکتبال – وان ایکس گیمز

رویدادهای هفته 1xBet را از دنیای تنیس ویمبلدون ، فرمول 1 ، بسکتبال ، یو اف سی ، بوکس دنبال کنید. لینک اصلی سایت وان ایکس بت ، دانلود اپلیکیشن آیفون وان ایکس بت و کد هدیه 1xbet در منوی زیر قرار گرفته است:

ویمبلدون

به نظر می رسد شکست سرنا ویلیامز در دور اول ویمبلدون سرانجام به یک دوران فوق العاده پایان داد. اما اتفاقات غیرمنتظره تری نیز رخ داد. فرض کنید، در همان مرحله در تنیس مردان، اوگر الیاسیمه و خورکاچ به سرعت صعود کردند. و در براکت زنان، دنیل کالینز، گاربینه موگوروزا و از همه بدتر برای هواداران ، اما رادوکانو، قبلاً از رقابت برای عنوان قهرمانی کنار رفته اند. با این حال، بعید است که کسی از 10 نفرات برتر تنیس بانوان است بتواند واقعاً با ایگا اسونتک رقابت کند. بله، و در انفرادی مردان، به نظر می رسد مبارزه فقط برای این است که چه کسی بتواند در راه فینال مشکلات بیشتری را به جوکوویچ و نادال ایجاد کند. و دیدار صرب و اسپانیایی در جدال قهرمانی تا اینجای کار اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

رویدادهای دیگر وان ایکس بت

یو اف سی: آدسانیا – کاننیر

دسته سبک وزن در هنرهای رزمی ترکیبی همیشه پر از شگفتی است. و اکنون رزمی کار اسرائیلی آدسانیا پر از انگیزه است تا قدرت واقعی خود را در هنگام دفاع از کمربند قهرمانی سبک وزن نشان دهد. شکست سال گذشته مقابل یان بلاخوویچ تنها انگیزه بیشتری برای بومی نیجریه ای ایجاد کرد تا برای یک پیروزی تضمین شده مبارزه کند. و وتوری و ویتاکر هر چند با تصمیم داوران اما بدون شانس شکست خوردند. جرد کاننیر، با نام مستعار “گوریل قاتل” معمولا شانس کمی در برابر افراد قوی دارد. اما آمریکایی دوست دارد مبارزات را با ناک اوت های دیدنی به پایان برساند، بنابراین باید کهنه سرباز را با مشت و ثبات غافلگیر کند. و پس از آن، شاید، داوران تصمیمی غیر واضح به نفع بازیکن ضعیف بگیرند.

بوکس: جویس – همر

به نظر می رسد جوزف جویس کمی دیر از بوکس آماتور به حرفه ای ها منتقل شد، زیرا او سن در سی سالگی مدال نقره المپیک ریو را کسب کرد. در رینگ حرفه ای، بریتانیایی همچنان شکست ناپذیر است، اما شایان ذکر است که جاگرنات هنوز حریفان جدی نداشته است. و فقط یک مبارزه از سیزده مبارزه زودتر از موعد به پایان نرسید. نتیجه دفاع اجباری دو کمربند قهرمانی مقابل کریستین همر نیز کاملا قابل پیش بینی به نظر می رسد. آلمانی باتجربه‌تر است، اما از رقبای نسبتاً متوسط است، او حتی به فیوری جونیور نیز باخت، تماشاگران لندن طرفدار رومانیایی نخواهند بود و این عامل بسیار مهم است.

جام جهانی بسکتبال 2023

در دو دیدار پایانی مرحله دوم مقدماتی مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان، تیم های زیادی به امید کسب حریفان راحت تری در مرحله سوم به میدان می روند. و اگر لتونی و صربستان در یک دیدار رو بازی کنند، ترک ها و یونانی ها باید به صورت غیابی و با انگلیس بازی کنند. در عین حال خود انگلیسی ها نیز در صورت پیروزی در هر دو مسابقه می توانند به برتری نهایی دست یابند. کروات ها باید اسلوونیایی ها و فنلاندی ها را شکست دهند تا از رقابت خارج نشوند. همین موضوع در مورد لهستانی ها نیز صدق می کند، با این حال، رقبای آنها کمی ضعیف تر هستند – اسرائیل و استونی. کافی است اوکراین با هدایت آینارس باگاتسکیس در مقدونیه شمالی پیروز شود، اما در صورت شکست در دو دیدار رسمی خانگی، زردآبی‌ها سوم می‌شوند و سخت ترین حریفان را در مرحله انتخابی نهایی دریافت خواهند کرد.

فرمول 1، گرند پری بریتانیا

فرمول 1 پس از وقفه ای کوتاه، با مسابقه ای در سیلورستون باز می گردد که در حال حاضر به یک مسابقه کلاسیک در این نوع از مسابقات تبدیل شده است. موضوع اصلی این است که آیا فراری توانسته حداقل برخی از کاستی های فنی را در دو هفته اصلاح کند یا خیر. اگر نه، در اواسط فصل قهرمانی یک تیم دیگر را در نظر می‌گیریم . و برای اولین بار پس از چندین سال، این یک مرسدس نخواهد بود، بلکه یک ردبول خواهد بود. در هر صورت، شش جایزه بزرگ گذشته توسط رد بولز کسب شده و این سری هم می تواند ادامه یابد. لوئیس همیلتون در یک مسیر تقریباً بومی می تواند بسیار خوب نتیجه بگیرد. اما در هر صورت بریتانیایی باید با این موضوع کنار بیاید که برای دومین سال متوالی بدون قهرمانی خواهد ماند.

1xGames جدید وان ایکس بت

Hot Dice

نشر دهندگان برای سرگرمی و دعوت شما به بازی جذاب تاس آماده هستند! بعد از پرتاب تاس ، سعی کنید حدس بزنید که آیا جمع تاس های دور بعدی بیشتر یا کمتر از کل پرتاب فعلی خواهد بود. بینش خود را امتحان کنید!

کد هدیه ثبت نام وان ایکس بت : camabet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *