پرش به محتوا
خانه » بلاگ » رویداد هفته وان ایکس بت : یورو 2022 زنان – بانس و جایزه – لیگ قهرمانان و کنفرانس – والیبال

رویداد هفته وان ایکس بت : یورو 2022 زنان – بانس و جایزه – لیگ قهرمانان و کنفرانس – والیبال

رویدادهای این هفته 1xBet در ورزش زنان ، جشنواره بتل اکسپرس ، لیگ قهرمانان و کنفرانس و والیبال لیگ ملت ها را در ادامه ببینید. آدرس اصلی وان ایکس بت ، دانلود برنامه وانیکس بت و کد هدیه 1xBet فارسی در منوی زیر قرار گرفته است:

یورو 2022 زنان در وان ایکس بت

مرحله گروهی یورو 2022 بانوان که در انگلیس برگزار می شود این هفته به پایان می رسد. میزبان این تورنمنت به همراه نروژی ها به احتمال زیاد برای کسب صدر جدول در دیدار با ایرلند شمالی و اتریش به صورت غیابی بازی خواهند کرد. همین شرایط در گروه B نیز امکان پذیر است، جایی که دانمارکی ها و فنلاندی ها بلافاصله عدم رقابتی بودن خود را نشان دادند. و آلمان و اسپانیا تقریباً به یک چهارم نهایی صعود خواهند کرد. فرانسه، با وجود مشکلات درون تیمی خود، قبلاً موفق شده است ایتالیایی ها را شکست دهند – و ایسلند، بیش از آن، برای آنها مشکلی نخواهد بود. هلند و سوئد به نوبه خود ممکن است نتوانند سوئیس و پرتغال را در دیدارهای سرنوشت ساز شکست دهند.

بونوس ها و جوایز وان ایکس بت

پیش‌بینی اکسس انجام دهید – هر ماه یک جایزه فوق العاده برنده شوید

جشنواره باورنکردنی “بتل اکسپرس” ادامه دارد! این یک فرصت عالی برای دریافت یک جایزه فوق العاده هر ماه است: سونی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس 1TB، اپل واچ سری 6، ایرپاد پرو و بسیاری از جوایز دیگر.

برای شرکت در این جشنواره ، کافی است پیش‌بینی خاصی متشکل از حداقل 3 رویداد انجام دهید. در ماه ژوئیه، شرکت‌کننده‌ای که برنده پیش‌بینی ماهانه می‌شود، برترین جایزه با انتخاب خود را دریافت می‌کند: اپل آیپد پرو 11″ یا سامسونگ گلگلسی تب S7+.

اکنون به نبرد برای پیروزی بپیوندید!

رویدادهای اصلی هفته وان ایکس بت

لیگ قهرمانان

در برخی از قرعه های مرحله اول مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، ناگهان مسابقاتی حساس و جذاب به وجود آمد. به عنوان مثال، ماریبور نتوانست در خانه شاختار را شکست دهد و خود را به تساوی بدون گل محدود کرد. در تقابل اسلوان و دینامو از باتومی هم همین اتفاق افتاد. شریف، کلوژ و فرنسواروش در خارج از خانه نتایج مشابهی به دست آورده اند و در موقعیت راحت تری پیش از بازی برگشت قرار دارند. لخ به لطف گل ایشاک همچنان از قره باغ جلو است اما در باکو کار برای لهستانی ها بسیار سخت خواهد بود. و “مالمو” راحت می‌تواند صعود کند: سوئدی ها ناگهان با “وایکینگور” مشکل پیدا کردند که ممکن بود با یک امتیاز بزرگ شکست بخورند.

لیگ کنفرانس

در دور اول مقدماتی لیگ کنفرانس ها تاکنون عملا هیچ حساسیتی وجود ندارد. هر دو باشگاه لهستانی، لچیا و پوگون، تقریباً صعود خود را به مرحله بعدی تضمین کرده اند. همین را می توان در مورد ریگا نیز گفت، که در کمال تعجب به راحتی دری سیتی را شکست داد. اما آرارات با قرار گرفتن در آستانه سقوط، به طور غیرمنتظره ای نتوانست مقاومتی در برابر «شکندیا» نشان دهد. دینامو هم در مینسک و تفلیس مشکلاتی دارد. بلاروسی ها به سختی از شکست مقابل دچیچ بسیار ضعیف تر مونته نگرو نجات پیدا کردند. گرجستانی ها در بازی خانگی با “پایده” استونیایی نیز موفق نبودند – تنها فرصت باقی مانده برای آنها نبود قانون گل خارج از خانه است.

رویدادهای دیگر 1xBet

والیبال، لیگ ملت‌ها، بانوان، یک چهارم نهایی

قرعه کشی بعدی لیگ ملت های والیبال بانوان رو به اتمام است. هشت تیم برتر برای کسب مدال در آنکارا به رقابت خواهند پرداخت. تیم ملی ترکیه پیش از این در مرحله یک چهارم نهایی حضور قطعی داشت، اما آنها در بازی نیز شایسته آن بودند و در مرحله اصلی هفتم شدند. و برای زنان ترکیه ای بازی با تیم ملی تایلند بسیار آسان خواهد بود. پیش‌بینی شانس اصلی پیروزی در بازی های دیگر آسان نیست. آمریکایی ها و برزیلی ها تقریباً بدون شکست به پلی آف رفتند، اما صربستان و ژاپن حریفان آنقدر قوی هستند که می توانند حساسیت هاب زیادی ایجاد کنند. و تقابل ایتالیا و چین کاملاً برابر به نظر می رسد. اروپایی ها به لطف یک قهرمانی قدرتمند داخلی قوی هستند و آسیایی ها یک بازی تیمی از خود به نمایش می گذارند.

کد هدیه ثبت نام وان ایکس بت : camabet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *