پرش به محتوا
خانه » بلاگ » رویداد هفته وان ایکس بت : لیگ قهرمانان – وان ایکس گیمز – والیبال لیگ ملت ها – جام جهانی دو و میدانی

رویداد هفته وان ایکس بت : لیگ قهرمانان – وان ایکس گیمز – والیبال لیگ ملت ها – جام جهانی دو و میدانی

هفته جذاب 1xBet با رویدادهایی از دنیای فوتبال ، والیبال ، دو و میدانی و همچنین بازی جدید همراه است. سایت جدید وان ایکس بت فارسی ، دانلود اپ وانیکس بت و کد هدیه 1xbet در منوی زیر قرار گرفته است:

لیگ قهرمانان در وان ایکس بت

در مرحله بعدی مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا به اندازه کافی قرعه نابرابر وجود دارد. مثلا «مالمو» «زلگیریس» را به عنوان رقیب گرفت که به راحتی می تواند آن را شکست دهد. درست است، با توجه به مشکلات بسیاری که وایکینگور برای سوئدی ها به وجود آورد، ممکن است این کار به نتیجه نرسد. یکی از جالب ترین قرعه ها تقابل قره باغ و زوریخ است. اما ماریبور با تساوی خوش شانس نبود: فصل گذشته شریف در مرحله گروهی بازی کرد و شاختار و رئال مادرید را شکست داد و حالا قهرمان مولداوی نیز قصد دارد به آنجا برسد. برای فرنسواروش تقابل با اسلووان آسان نخواهد بود، در حالی که دینامو زاگرب عملاً تضمین شده است که صعود کند – بعید است که قهرمان مقدونیه شمالی، شوکوپی بتواند کروات ها را شکست بدهد.

1xGames جدید وان ایکس بت

گیم آف ترونز Game of Thrones

این یک نسخه از بازی کلاسیک “سه تا در یک ردیف” است ، برای برنده شدن باید سه نماد یکسان را روی دستگاه بیندازید. به جای لیمو و سیب در این بازی ، کتهای بازوهای خانه های سلطنتی وستروس وجود دارد. هیجان انگیز به نظر می رسد؟ البته!

رویدادهای دیگر وان ایکس بت

لیگ کنفرانس

صعود به لیگ کنفرانس ادامه دارد. در مرحله دوم، تیم های قوی تر و برجسته تری در حال حاضر ظاهر می شوند. بنابراین، اوکراین با ورسکلا در اینجا حضور خواهد داشت و نمی توان پیش بینی کرد که آیک چقدر برای تیم پولتاوا آسان خواهد بود، به خصوص که هر دو بازی در سوئد برگزار می شود. قرعه های قوی و دشوار برای پیش بینی عبارتند از مولده – الفسبوری، پاگان – بروندبی و اسپارتا – وایکینگ. سه نماینده قزاقستان به طور همزمان در اینجا حضور دارند و همه آنها حریفان خوبی گرفتند. اگر “کایرات” و “کیشوردا” کم و بیش از نظر قدرت برابر باشند، “توبول” به راحتی باید از قهرمان جبل الطارق عبور کند. مگر اینکه بازی کردن برای کیزیل ژار مقابل اوسیجک سخت باشد. اما خود کروات ها اغلب در رقابت های اروپایی بی ثبات هستند، بنابراین هر چیزی ممکن است.

والیبال، لیگ ملت‌ها، مردان، یک چهارم نهایی

در بولونیا این هفته دور نهایی لیگ ملت های والیبال مردان آغاز می شود. در حال حاضر در مرحله یک چهارم نهایی ، تیم هایی که تقریباً شانس اصلی مسابقات در نظر گرفته می شدند با هم دیدار می کنند – یا ایالات متحده آمریکا یا برزیل در پایان حتی به چهار تیم برتر نمی رسند. و برنده این قرعه در نیمه نهایی با لهستانی ها یا ایران بازی می کند که فرم خوبی به دست آورده است. ایتالیا، به عنوان برنده دور اصلی، در نگاه اول یک قرعه پلی آف آسان به دست آورد – میزبانان مسابقات قطعا باید تیم ملی هلند را حذف کنند. اما پس از آن کار دشوارتر خواهد بود: نه فرانسه و نه ژاپن آشکارا اجازه نخواهند داد که به همین ترتیب شکست بخورند. و برای میزبان هدف می تواند یک مسابقه برای مدال های برنز باشد.

دو و میدانی، جام جهانی 2022

سیزده مجموعه جوایز در مسابقات جهانی دو و میدانی در روزهای آینده برگزار خواهد شد. دیدنی ترین و جذاب ترین مسابقه دو 200 متر است – هم برای زنان و هم برای مردان، آمریکایی ها شانس اصلی قهرمانی در نظر گرفته می شوند. علاوه بر این، نمایندگان ایالات متحده در یوجین می توانند کل سکو را بگیرند، همانطور که در دو 100 متر مردان اینگونه بود. در پرتاب دیسک، طلا به احتمال زیاد نصیب فردی از اروپایی ها می شود. امیدهای اصلی مدال اوکراین در پرش از ارتفاع است. اگر هیچ اتفاقی نیفتد، یاروسلاو ماگوچی قطعا در جمع سه نفر برتر قرار خواهد گرفت. و اگر خیلی خوش شانس باشید، ایرینا گراشچنکو نیز مدال دریافت می کند. و همچنین آندری پروتسنکو در مسابقات مردان نیز شانس خوبی دارد.

کد هدیه ثبت نام وان ایکس بت : camabet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *