پرش به محتوا
خانه » بلاگ » رویداد وان ایکس بت: فوتبال زنان اروپا – فوتبال دوستانه – والیبال لیگ ملت ها – فرمول یک

رویداد وان ایکس بت: فوتبال زنان اروپا – فوتبال دوستانه – والیبال لیگ ملت ها – فرمول یک

در رویدادهای هفته 1xBet برترین رقابت های ورزشی در فوتبال زنان ، فوتبال دوستانه ، والیبال لیگ ملت ها و فرمول 1 جهت پیش بینی در دسترس است. سایت شرط بندی وان ایکس بت 1xbet فارسی ، برنامه موبایل وان ایکس بت و کد هدیه رایگان یک ایکس بت در منوی زیر گذاشته شده است:

مسابقات قهرمانی فوتبال زنان اروپا : فرانسه vs هلند

در مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا که در انگلیس برگزار می شود، نوبت به بازی های حذفی رسیده است. تیم ملی هلند بدون مشکل از گروه صعود کرد :فقط از پرتغالی ها “نارنجی” شکست خوردند و در بازی با سوئیس، شش دقیقه مانده به پایان، نتیجه مساوی شد. در مرحله یک چهارم نهایی، آنها بلافاصله به یکی از شانس های اصلی ضربه زدند. فرانسه، با وجود مشکلات درون تیمی، در گروه خوب به نظر می رسند و تنها در برابر ایسلند کمی ضعیف کار کردند. و پیروزی در برابر حریف کاملا ضعیف‌تر، زنان فرانسوی را تا حد امکان به فینال نزدیک می‌کند. به هر حال، این حس به وجود می آید که نه آلمان و نه حتی اتریش نمی توانند مقاومت زیادی در مقابل آنها داشته باشند.

مسابقات دوستانه در وان ایکس بت

منچسترسیتی vs بایرن

باشگاه های بزرگ اروپا آماده شدن برای فصل جدید را آغاز کرده اند. و این کار را در مسابقات با یکدیگر بهتر انجام می‌دهند. بنابراین، بایرن با منچسترسیتی دیدار خواهد کرد و این دیدار حتی با وجود وضعیت دوستانه بسیار جذاب به نظر می رسد. واقعیت این است که مونیخی ها بدون روبرت لواندوفسکی هستند که سال ها به او وابسته بودند – جالب است که جولیان ناگلزمن اکنون چگونه یک خط حمله خواهد ساخت. همین امر در مورد پپ گواردیولا نیز صدق می کند، که در تابستان ژسوس را با هالند تعویض کرد و به نظر می رسد از این معامله سود برده است. همچنین باید دید فیلیپس برای سیتی مورد نیاز و مناسب است یا خیر. کلوین با وجود اینکه بازیکن تیم ملی است اما به نظر می رسد برای او پول بیش از حد پرداخت شده است.

رئال vs بارسلونا

ال کلاسیکو که اخیرا بیشتر مورد توجه هواداران بارسلونا و رئال مادرید بوده است، همچنان رویدادی است که نباید از دست داد. کاتالان‌ها احتمالاً لواندوفسکی و رافینیا را وارد نبرد خواهند کرد – بیهوده است اگر فکر کنیم آنها در مجموع بیش از صد میلیون یورو را برای تازه واردان هزینه کردند تا بازی را از روی نیمکت تماشا کنند. مادرید پس از ناکامی در قرارداد با امباپه، فعالانه در بازار کار نکرد. اما نسخه سال گذشته این تیم با بنزما و جمعی از جوانان برزیلی قادر به خلق بازی های تماشایی شد. در یک بازی دوستانه تیم ها تحت فشار نتیجه نیستند، می توانند زیبا و کارآمد بازی کنند. اگرچه ممکن است بازی به شکل ساده و کم هیجان که در زمان های اخیر آشناست، ختم شود.

آرسنال vs چلسی

هر دربی لندن که در آن باشگاه های تاپ سیکس حضور دارند، همیشه جالب به نظر می رسد، حتی اگر فقط یک مسابقه دوستانه باشد. بنابراین دیدار آرسنال و چلسی قطعا جلب توجه خواهد کرد. میکل آرتتا به جمع آوری یک تیم برای خود ادامه می دهد. این امکان وجود دارد که گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو اولین بازی خود را در این مسابقه انجام دهند: شاگردان گواردیولا باید بخوبی از معلم خود یاد بگیرند و امیدوار باشند که در نهایت بخش به لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کنند. در چلسی، مهاجم اصلی احتمالا استرلینگ تازه انتقال یافته است. رحیم نیاز به تغییر تیم داشت و جالب است که بدانیم توخل چگونه از او استفاده خواهد کرد. این آلمانی آنقدر دوست دارد که موقعیت های بازیکن را آزمایش کند که اگر یکی از بازیکنان انگلیسی در مرکز حمله باشد تعجب آور نیست.

اسپورتینگ vs سویا

اسپورتینگ فصل گذشته موفق شد در رقابت های اروپایی شگفتی ساز شود. علیرغم اینکه هیچکس روی پرتغالی ها در گروه لیگ قهرمانان اروپا پیش‌بینی نکرد، این آنها بودند که به پلی آف راه یافتند و نه دورتموند . درست است ، بعداً معلوم شد که این بیشتر نتیجه ضعف آلمانی ها است ، اما واقعیت همچنان باقی است. از سوی دیگر سویا قهرمانی خوبی را به ارمغان آورد و پیشاپیش حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کرد و برای مدت طولانی برای مقام دوم جنگید. هر دو تیم باید قوی بودن خود را ثابت کنند. لیسبون – آمادگی برای مبارزه کامل برای قهرمانی. اندلسی ها – وضعیت تیم سوم یا چهارم لالیگا همراه با اتلتیکو. و آنها این کار را از قبل در یک بازی دوستانه رو در رو شروع خواهند کرد، علیرغم اینکه معمولا این فقط به یک ریتم رقابتی دشوار منتهی می‌شود.

رویدادهای دیگر وان ایکس بت

والیبال، لیگ ملت‌ها، مرحله نیمه نهایی

در قرعه کشی بعدی لیگ ملت ها مدعیان چندانی برای پیروزی وجود ندارد. آمریکایی ها به طرز شگفت انگیزی به راحتی در مرحله یک چهارم نهایی برزیلی ها راه اخیر باخت های زیادی را تجربه کردند شکست دادند. برعکس، ایتالیا یک پیروزی آسان را به دست آورد – حتی تعجب آور است که هلند موفق شد در رویارویی با میزبان یک ست بگیرد. این مشخص است که برندگان منتظر یک سری مسابقات با نقاط قوت مختلف هستند. ایتالیایی ها برای راهیابی به فینال باید با برنده قرعه فرانسه و ژاپن مبارزه کنند. کاملاً ممکن است نیمه نهایی به پنج ست کشیده شود که نتیجه ای غیرقابل پیش بینی دارد. اما برای ایالات متحده، نه لهستان و نه ایران نباید مشکل ساز باشند.

فرمول 1، جایزه بزرگ فرانسه

در فرمول 1 دقیقا نیمی از فصل گذشته است. مرحله بعدی قوی ترین سری مسابقه در فرانسه در پیست افسانه ای “پل ریکار” برگزار می شود. حساسیت در حال حاضر افزایش یافته است: واضح است که مبارزه برای قهرمانی تیم ها دیگر فقط بین ردبول و فراری نیست، مرسدس در آن مداخله کرده است. لوئیس همیلتون، علیرغم مشکلات فنی، سه مسابقه آخر را روی سکو به پایان رساند، جورج راسل اگر بازنشسته نشود مسابقه را در بین 5 تیم برتر به پایان میرساند، پس نباید مطمئن باشید که یکی از چهار نفر ورشتاپن – لکلرک – پرز – ساینز برنده خواهد شد. و در میانه مسابقه، رویارویی متشنج خواهد بود، زیرا مک لارن و رنو برای رتبه چهارم جدول رده بندی تیمی می جنگند.

کد هدیه ثبت نام وان ایکس بت : camabet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *