پرش به محتوا
خانه » بلاگ » برداشت هوشمند در وان ایکس بت

برداشت هوشمند در وان ایکس بت

از 160 روش پرداخت 1xBet ، برداشت هوشمند یکی از روش های ویژه پرداخت وان ایکس بت می باشد که در دسترس کاربران این سایت است. آدرس جدید شرط بندی وان ایکس بت فارسی ، برنامه اندروید و آیفون 1xbet و کد هدیه رایگان وان ایکس بت در منوی زیر بروز شد:

پرداخت وان ایکس بت : واریز و برداشت هوشمند

یکی از ویژگی های بارز سایت 1xBet ، تنوع روش های پرداخت در این سایت می باشد. در این میان ، میتوان به روش کارت بانکی چون ویزا و مستر کارت ، کیف پول الکترونیکی چون پرفکت مانی، وبمانی، اسکریل، مانی گو، برداشت هوشمند، روش کریپتو کارنسی چون بیت کوین ، کرون ، اتریوم ، تتر ، دوج کویین و نهایتا ووچرها مانند ووچر پرفکت مانی ، ووچر مانی گو اشاره کرد.

روش برداشت هوشمند در وان ایکس بت 1xBet

کاربر وان ایکس بت با استفاده از روش پرداخت بانکی به راحتی می تواند نسبت به برداشت از حساب کاربری خود در سایت 1xbet اقدام کند. بدین صورت، کاربر با انتخاب روش برداشت هوشمند وانیکس بت از بخش برداشت این سایت و پر کردن موارد زیر اقدام به برداشت می کند:

  • شماره کارت بانکی
  • شماره حساب بانک
  • شماره شبا
  • نام صاحب حساب
  • نام بانک

کد هدیه ثبت نام وان ایکس بت : camabet

13 دیدگاه دربارهٔ «برداشت هوشمند در وان ایکس بت»

  1. سلام،میشه لطفا منو راهنمایی کنین؟
    من برای برداشت مبلغ اطلاعات رو وارد میکنم ولی شماره کارت رو قبول نمیکنه و میگه اشتباهه
    غیر از این اعداد رو نمی‌دونم فارسی باید ثبت کنم یا انگلیسی؟
    شمارو خدا راهنماییم کنین🙏🏻

    1. با سلام
      برداشت در وان ایکس بت از طریق روشی که واریز انجام شده، امکان پذیر است.
      در زمان دیگری اقدام به برداشت از 1xbet نمایید، در صورت بروز مجدد مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید.
      اعداد را انگلیسی وارد نمایید.

  2. سلام وقت بخیر،میشه لطفا بگین از کجا باید با پشتیبانی تماس بگیرم،جایی نمی‌بینم که گزینه پشتیبانی داشته باشه،کانال خاصی داره؟
    بعدم فارسی حرف میزنن؟

    1. سلام مجدد
      در تکمیل پاسخ قبل مربوط به برداشت هوشمند وان ایکس بت، این سیستم به صورت کارت به کارت عمل میکنه و حداقل واریز هم معادل 20 هزار تومن هستش. برای استفاده از این سیستم اول شما باید در صفحه ی مخصوص این سیستم اطلاعات کارت و شبای خودتون رو ثبت کنید و تنها واریزی هایی که از طریق این حساب های ثبت شده انجام شدن تایید میشن و به حساب شما واریز میشن. دقت داشته باشید که این کارت ها باید به نام مالک اکانت باشن و برداشت های شما هم باید از طریق کارت هایی که برای واریز استفاده شدن درخواست داده بشن برداشت های این سیستم تا 72 ساعت اداری ممکنه زمان ببرن و بر اساس سیکل های پایا به حساب شما واریز میشن مورد مهمی که همیشه باید درنظر داشته باشید اینه که این شماره های کارت مقصد که برای شما نمایش داده میشن همیشه درحال تغییر هستن و حتما قبل از اینکه مبلغی رو ارسال کنید شماره ی کارت مقصد رو چک کنید و به کارت های قدیمی ارسال نکنید چون این حساب ها اگر دردسترس نباشن دیگه دسترسی بهشون وجود نداره و فقط از طریق شعبه ی بانکی خودتون باید پیگیری های لازم رو انجام بدین تا بتونین مبلغ رو به حسابتون برگردونین.

      اگه مشکل پابرجا بود ، می تونین با پشتیبان آنلاین با زبان فارسی مکاتبه نمایید. در اپ وان ایکس بت به بخش Other و Customer support برای چت با اپراتور مراجعه کنید و در سایت 1xBet (آدرس جدید وان ایکس بت در بالای صفحه) هم می تونین در پنجره پشتیبان و مشاور سایت سوالتون رو بپرسید.

  3. سلام خسته نباشید
    بنده درخواست برداشت وجه زدم از طریق روش کارت پرداخت به ۳ حساب بانکی مختلف که به نام خودم هستش
    ولی با گذشت ۶ روز هنوز واریزی نداشتم
    پشتیبانی هم میگه در صف انتظار پرداخت بانکی هستش و …
    میخاستم بپرسم عادیه یا باید زیر ۴ روز انجام بشه؟

    1. با سلام
      معمولا واریز به حساب تا 72 ساعت اداری ممکنه زمان ببره
      از اونجایی که پشتیبان سایت وان ایکس بت گفتن در صف انتظار پرداخت بانکی هست، منتظر واریز به حسابتون باشید
      در صورتی که طی چند روز آینده واریز انجام نشد، مجدد با پشتیبان سایت 1xBet مکاتبه و موضوع رو پیگیری نمایید.

    2. بله این عادی هست گاهی وقتا تا 14 روز هم زمان میبره برای خودم اتفاق افتاده…شما اگه عجله دارید باید اقدام به کد وچرز کنید بعد به صرافی بفروشید وتبدیل به ریال کنید

  4. سلام خسته نباشید من می خواستم پول ریالی به سایت واریز کنم همه ی مشخصاتم رو ثبت کردم موقع انجام واریز میگه که مشخصات شما باید با مشخصاتتون تو شناسنامه و ثبت احوال یکی باشه منم همه رو عین شناسنامه زدم نمیدونم مشکل کجاست میشه کمکم کنید

    1. سلام
      در زمان دیگر مجدد تست و در صورت وجود مشکل با پشتیبان سایت مکاتبه کنین. روش های دیگر پرداخت چون ارزهای دیجیتال مثل تتر پیشنهاد خوبی جهت واریز و برداشت از سایت می باشد. برای استفاده از ارزهای دیجیتال در سایت وان ایکس بت به یک کیف پول ارز دیجیتال و صرافی معتبر آنلاین دارید

    1. سلام
      این موضوع میتونه به دلیل بروزرسانی پرداخت کارت به کارت پیش اومده باشه، در زمان دیگه تست کنین و یا از روش های دیگر مثل تتر استفاده نمایید. با پشتیبان سایت و اپ وان ایکس بت هم میتونین جهت رفع مشکل مکاتبه کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *