پرش به محتوا
خانه » بلاگ » وان ایکس بت اسپانسر سازمان ورزش الکترونیک تاندرا Tundra

وان ایکس بت اسپانسر سازمان ورزش الکترونیک تاندرا Tundra

شرکت شرط‌ بندی بین‌المللی 1xBet یکی از خبرسازان اصلی سال از نظر امضای قرارداد با سازمان‌های بزرگ ورزش‌های الکترونیکی است. پس از قراردادهای حامی مالی با OG Esports و Team Spirit، این بوکمیکر معتبر اکنون شروع همکاری با سازمان بین‌المللی Tundra Esports را اعلام کرده است. آدرس اصلی وان ایکس بت، دانلود اپ 1xbet و پرومو کد ویژه وان ایکسبت در منوی زیر قرار گرفت:

وان ایکس بت حامی سازمان تاندرا ای اسپورت Tundra Esports

بر اساس شرایط قرارداد سه ساله، لوگوی وان ایکس بت بر روی پیراهن‌های فهرست دوتا 2 و پورتال‌های آنلاین این سازمان ظاهر می‌شود. علاوه بر این، این توافق شامل چندین فعالیت نیز می شود که برای پلتفرم های دیجیتال تاندرا و وب سایت رسمی 1xBet نیز برنامه ریزی شده است. این به مؤسسه کمک می‌کند تا مخاطبان جدیدی را برای لذت بردن از طیف گسترده خدمات برند جذب کند.

وان ایکس بت اسپانسر تاندرا

ورزش‌های الکترونیکی یکی از مهمترین حوزه‌های فعالیت این شرکت است. به طور معمول، رشته‌های موجود در آن بسیار پویا هستند، بنابراین طرفداران در حین تماشا هیجان زیادی را تجربه می کنند. ورزش‌های الکترونیکی در حال حاضر بسیار محبوب هستند و تعداد طرفداران آن بسیار زیاد است. اما مهمتر از همه، پتانسیل زیادی برای توسعه بیشتر دارد، بنابراین حمایت از سازمان های فردی و ورزش های الکترونیکی به عنوان یک کل حیاتی است. این وظیفه ای است که 1xBet در حال انجام آن است. نام تجاری ما با esports است – به طور جدی و برای مدت طولانی. شروع همکاری با Tundra Esports گواه دیگری بر تمایل یک مؤسسه معتبر برای قرار گرفتن در خط مقدم توسعه ورزش‌های الکترونیکی است.

الکس سامرز، سخنگوی 1xBet:

Tundra Esports همچنین از همکاری با این برند مشهور جهانی هیجان زده است:

“من مطمئن هستم که موضوع مشارکت ما با 1xBet دستاوردهای جدید، احساسات روشن و پیروزی های بزرگ خواهد داشت. شعار سازمان ما #TundraTribe است. امیدواریم که به زودی و حتی بیشتر طرفداران ورزش های الکترونیکی این شعار را بدانند. یک ماجراجویی بزرگ وجود دارد. تومی تیککالا، رئیس توسعه کسب و کار ای اسپورت تاندرا گفت: پیش از ما با هم – با ما همراه باشید!

موفقیت های Tundra Esports را دنبال کنید و با وان ایکس بت از آنها نهایت استفاده را ببرید. تبلیغات برای مسابقات برتر esports، شانس بالا، پاداش های سخاوتمندانه و موارد دیگر را می توانید در وب سایت معتبر شرط بندی پیدا کنید! پس امروز یک بازیکن 1xBet شوید و برنده شوید!

درباره 1xBet

وان ایکس بت یک شرکت شرط‌بندی مشهور جهانی است که در سال 2007 تأسیس شد. مشتریان این برند می‌توانند روی هزاران رویداد را در بیش از 60 ورزش شرط‌بندی کنند. وب سایت و برنامه های کاربردی این شرکت به بیش از 60 زبان موجود است.

1xBet با سازمان های معروف ورزش های الکترونیکی – ESL، Team Spirit، OG Esports، MIBR و K23 همکاری می کند. همچنین باشگاه‌ها و سازمان‌های ورزشی محبوبی در مجموعه مشارکت وان ایکس بت وجود دارند، مانند باشگاه بارسلونا، پاری سن ژرمن، المپیک لیون، سری A ایتالیا، CAF و غیره. این بوکمیکر همچنین نامزد جوایز متعددی شده و جوایز معتبری از جمله جوایز IGA، SBC، G2E Asia، EGR Nordics Awards و دیگران را دریافت کرده است.

درباره ورزش الکترونیک تاندرا

تاندرا که مقر آن در بریتانیا است، در سال 2019 با هدف پرورش بهترین استعدادهای esports در سراسر جهان و تمرکز بر عملکرد و نتایج تشکیل شد. این تیم دارای سه فهرست در بزرگترین عناوین ورزش های الکترونیکی جهان است: FIFA، Dota 2 و Fortnite. این سازمان استعدادهای بین المللی را جذب کرده است و در حال حاضر عناوین زیادی از جمله تیم شماره یک اروپا در رتبه بندی Dota 2 و قهرمانان دوره قهرمان Fortnite Champion را در اختیار دارد.
مجموعه استعدادهای امیدوار کننده Tundra همچنین شرکای اصلی از جمله پلتفرم شبکه اجتماعی TikTok و سفیر، MC بریتانیا و خواننده رپ، P Money را جذب کرده است.

کد هدیه ثبت نام وان ایکس بت : camabet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *