پرش به محتوا
خانه » بلاگ » وان ایکس بت اسپانسر باشگاه بارسلونا

وان ایکس بت اسپانسر باشگاه بارسلونا

سایت 1xbet شریک و اسپانسر رسمی باشگاه فوتبال بارسلونا اسپانیا می باشد. از لینک جدید وان ایکس بت که در زیر قرار داده شده می توانید به این سایت وارد شده و در آن عضو شوید. قبل از انتخاب لینک وان ایکس بت وی پی ان خود را خاموش کنید.

باشگاه فوتبال بارسلونا – شریک رسمی 1xbet

کمپانی وان ایکس بت یک قرارداد حمایت مالی با قهرمان لالیگا اسپانیا، اف سی بارسلونا امضا کرده است که تا 30 ژوئن 2024 ادامه خواهد داشت. این مشارکت بخشی از استراتژی گسترش جهانی بارسلونا است، به طوری که 1xBet به طور رسمی شریک جهانی باشگاه نامیده می شود.

سایت وان ایکس بت 1xbet

باشگاه بارسلونا Barcelona در شهر بارسلون در کاتالونیای اسپانیا قرار دارد. این باشگاه ورزشی ، اجتماعی با هزاران عضو بوده که تیم فوتبال بارسلونا بخشی از آن است. باشگاه بارسلونا لالیگا اسپانیا جزو سه تیمی است که هرگز به دسته پایین تر سقوط نکرده است.

باشگاه فوتبال بارسلونا در سال 1899 تأسیس شده است. بارسا به نوعی، نهادی برای ترویج فرهنگ کاتالان محسوب می شود و از این رو عبارت ” فراتر از یک باشگاه ” را به عنوان شعار خود انتخاب کرده است. برخلاف بسیاری از تیم های جهان این باشگاه توسط هوادارانش اداره می شود.

باشگاه فوتبال بارسلونا با کسب قهرمانی های متعدد در لالیگا، کوپا دل ری، سوپرجام اسپانیا یکی از پرافتخارترین باشگاه‌ های تاریخ فوتبال به‌ شمار می‌ رود.

باشگاه بارسلونا و سایت وان ایکس بت

ما متقاعد شده‌ایم که این معامله با 1xBet به ما کمک می‌کند تا در داخل و خارج از زمین به رشد این باشگاه می انجامد. این قرارداد استراتژی توسعه جهانی ما را تثبیت می کند و ما مطمئن هستیم که به ما کمک می کند با طرفداران ورزش های جدید در سراسر جهان ارتباط برقرار کنیم.

جوزپ پونت، عضو هیئت مدیره بارسلونا

ما بسیار خوشحالیم که با یکی از بهترین باشگاه های جهان به توافق رسیدیم. مطمئنیم که 1xBet چیزی برای ارائه به همه طرفداران باشگاه بارسلونا دارد.

الکس سامرز، سخنگوی 1xBet

کد هدیه ثبت نام وان ایکس بت : camabet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *