پرش به محتوا
خانه » بلاگ » وانیکس بت حامی جام ملت های آفریقا caf

وانیکس بت حامی جام ملت های آفریقا caf

1xBet در حال حاضر حامی بزرگترین مسابقات جام ملت های آفریقا است. جام ملتهای آفریقا CAF و مسابقات قهرمانی ملتهای آفریقا، که هر دو شامل تیمهای ملی هستند. برای ورود به سایت وان ایکس بت و ثبت نام در 1ایکس بت از لینک های زیر استفاده کنید.

جام ملت های آفریقا caf

جام ملت‌های آفریقا یک جام فوتبال است که کنفدراسیون فوتبال آفریقا CAF (سی ای اف) آن را برگزار می‌کند. جام ملت‌های آفریقا در سال ۱۹۵۷ افتتاح شد و دو دورهٔ نخست آن در سال‌های فرد برگزار شد. سپس از سال 1962 تا 2012 در سال‌های زوج برگزار می‌شد. از سال 2013 به بعد، مسابقات در سال‌های فرد انجام می‌شود.

وان ایکس بت اسپانسر جام ملت های آفریقا

نام تجاری 1xBet نه تنها در همه استادیوم های میزبان بازی های تورنمنت CAF نمایش داده می شود، بلکه در پلتفرم های دیجیتالی رسمی CAF، مانند وب سایت کنفدراسیون و صفحات رسانه های اجتماعی آن نیز نمایش خواهد یافت. علاوه بر این، تبلیغات این شرکت بر روی پنل های LED، نیمکت های ذخیره، تبلیغات سه بعدی کنار زمین و میکسدزون استادیوم ها نمایش داده می شود. 1xbet حامی مسابقات باشگاهی اصلی قاره – لیگ قهرمانان CAF، جام کنفدراسیون های CAF و سوپرکاپ CAF.

وان ایکس بت اسپانسر caf

وان ایکس بت یک شرکت در حال رشد سریع است که چهره شرط بندی آنلاین را تغییر داده است. همکاری با 1xBet به بالا بردن مشخصات تیم های آفریقایی و به ویژه باشگاه ها، فراتر از مرزهای خود قاره کمک می کند.

احمد احمد – رئیس CAF:

سی ای اف درگیر پشتیبانی و توسعه فوتبال بین المللی در قاره آفریقا است و ما از همکاری با CAF بسیار هیجان زده و مفتخریم.

الکس سامرز – سخنگوی 1xBet:

کد هدیه ثبت نام وان ایکس بت : camabet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *