پرش به محتوا
خانه » بلاگ » رویدادهای هفته وان ایکس بت: گرند اسلم آزاد فرانسه – فینال جام حذفی آلمان – فینال جام حذفی پرتقال – ان بی ای – فرمول 1

رویدادهای هفته وان ایکس بت: گرند اسلم آزاد فرانسه – فینال جام حذفی آلمان – فینال جام حذفی پرتقال – ان بی ای – فرمول 1

روی رولان گاروس پیش‌بینی کنید و محصولات اپل و آئودی A5 را برنده شوید

میلیون‌ها نفر از طرفداران تنیس در سراسر جهان رولان گاروس را از 22 می تا 5 ژوئن تماشا خواهند کرد. همراه با دومین تورنمنت گرند اسلم امسال، مرحله بعدی جشنواره گرند اسلم از وان ایکس بت آغاز می‌شود.

کاربران می توانند روی مسابقات رولاند گاروس که از 5 دلار شروع می شود پیش‌بینی کنند و بلیط های آن را دریافت کنند. هر چه تعداد بلیط بازیکن بیشتر باشد، شانس او برای دریافت یکی از این جوایز جالب بیشتر است: آیفون 13 پرو مکس، سونی پلی استیشن 5، اپل ایرپاد پرو و هزاران امتیاز جایزه.

به نوبه خود، پس از پایان تمام مسابقات گرند اسلم، وان ایکس بت قرعه کشی نهایی هدایا را در مقیاس بزرگ برگزار می کند. به طور خاص، آئودی A5 صاحب خود را پیدا خواهد کرد.

رویدادهای اصلی هفته وان ایکس بت – هفته سوم ماه می

فینال جام حذفی آلمان

بایرن مونیخ برای دومین فصل متوالی بدون دبل قهرمانی باقی می‌ماند . امسال فرایبورگ و لایپزیگ برای قهرمانی در فینال جام حذفی آلمان مبارزه خواهند کرد. هر دو تیم در حال حاضر مشکلات خود را حل کرده اند: لایپزیگ ، بدون مشکل، موفق شد چهارم شود و لیگ قهرمانان اروپا راه یابد، و فرایبورگ نیز برای خود تضمینی برای حضور در منطقه جام ملت های اروپا دارد. بنابراین این جام قهرمانی یک جایزه خوب است. شاید لایپزیگ را باید شانس اصلی این مسابقه در نظر گرفت، زیرا دومنیکو تدسکو توانست در شرایط سخت سطح بازی تیم را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. اما مربی حریف، کریستین استریچ، باتجربه تر است و می داند چگونه با حرکات تاکتیکی غیر استاندارد حریف را غافلگیر کند. پس نباید انتظار پیروزی آسان برای هیچ یک از تیم ها را داشت.

فینال جام حذفی پرتغال

پورتو شانس زیادی برای کسب دبل قهرمانی دارد. شاگردان سرخیو کونسیسائو علیرغم اینکه تنها 6 امتیاز از اسپورتینگ فاصله داشتند، به راحتی قهرمان شدند. در نگاه اول، پیروزی در فینال جام حذفی برای آنها باید آسان تر باشد، زیرا حریف یکی از غول های کشور نیست، بلکه یک تیم متوسط است. سبزهای طلایی در این فصل آنقدر ضعیف بازی کردند که در نهایت از لیگ برتر سقوط کردند. با این حال، این دقیقاً همان چیزی است که می تواند به تیم نونو کامپوس انگیزه دهد. یک جام به طور غیرمنتظره می تواند به نوعی یک سال فاجعه بار را به خوبی تمام کند و یک بلیط برای مسابقات اروپایی به آنها بدهد. بنابراین، آنها مقاومت جدی در برابر قهرمان لیگ خواهند داشت، اگرچه به احتمال زیاد در پایان بازنده خواهند شد.

ان بی ای: میامی – بوستون

فینال کنفرانس شرق ان بی ای در ابتدا یک مسابقه نزدیک به نظر می رسید. با این حال، حتی قبل از شروع سری بازی ها، شرایطی ایجاد شد که بوستون را به طور قابل توجهی ضعیف کرد. جیلن براون با مصدومیتی بهبود نیافته بازی می کند، مارکوس اسمارت بهترین بازیکن دفاعی فصل به همین دلیل اولین مسابقه را از دست داد، که سلتیکس به هیت باخت. آل هورفورد برای مدتی دور خواهد بود و رقابت با بام آدبایو را دشوارتر خواهد کرد. همچنین به نظر می‌رسد که جیمی باتلر به طور کلی در پلی آف بهتر از فصل عادی بازی می کند و تایلر هرو، بهترین نیروی کمکی فصل، تضمین می کند که از روی نیمکت به تیم کمک کند. بعید است که برتری تیم فلوریدا در زمین خانگی مفید واقع شود زیرا این سری، همانطور که به نظر می رسد، بازی زودتر از حد انتظار به پایان می رسد.

فرمول 1، گرند پری اسپانیا

ششمین مسابقه فصل جاری فرمول 1 در بارسلونا برگزار می شود. مسابقه در گرندپری اسپانیا برای پیروزی بدیهی است که «فراری» و «ردبول» خواهند بود. و این فقط در مورد مکس ورشتاپن و چارلز لکلرک نیست که در پنج مرحله قبلی پیروز شدند. شما نه تنها نباید کارلوس ساینز، بلکه حتی سرجیو پرز را که در صورت رسیدن به خط پایان به 4 تیم برتر راه پیدا میکنند، دست کم بگیرید. مرسدس البته سعی خواهد کرد مداخله کند. اما اگر تیم موفق شود، تنها به دلیل رانندگی ماهرانه لوئیس همیلتون و جورج راسل است، زیرا امسال ماشین های محبوب همیشگی در برابر دیگر رقبا ضعیف هستند. مبارزه برای منطقه امتیاز نیز جالب خواهد بود، جایی که حتی لنس استرول و الکساندر آلبون قبلاً از آن بازدید کرده اند، که به وضوح در بین رانندگان واجد شرایط نیستند.

کد هدیه ثبت نام وان ایکس بت : camabet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *