پرش به محتوا
خانه » بلاگ » رویدادهای وان ایکس بت: جشنواره ورزش های الکترونیک جدید – فینال لیگ کنفرانس – وان ایکس گیم جدید – فینال کنفرانس ان بی ای – جام جهانی هاکی 2022

رویدادهای وان ایکس بت: جشنواره ورزش های الکترونیک جدید – فینال لیگ کنفرانس – وان ایکس گیم جدید – فینال کنفرانس ان بی ای – جام جهانی هاکی 2022

وسایل و اسکین های DOTA 2 برنده شوید!

دو رشته اصلی برای سال 2022 به عنوان بخشی از Dota Pro Circuit برنامه ریزی شده است که هر کدام می توانند نه تنها شادی زیادی را برای شما بدست بیاورند، بلکه جوایز جالبی را نیز برای شما به ارمغان می آورند! همه به لطف یک جشنواره جدید که توسط وان ایکس بت راه اندازی شده است.

شرکت کنید. از جمله جوایز:

  • آرکانا و اسکین های هیرو ها برای Dota 2
  • کیبرد و موس لاجیتک جی پرو
  • هدفون گیمینگ HyperX Cloud II بی سیم
  • مانیتور BenQ ZOWIE XL2546 24.5 اینچی
  • کامپیوتر مخصوص بازی عالی: HYPERPC LUMEN GAMING G6C5!

اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ قرعه کشی ها، شرایط مسابقه و جوایز – در صفحه پرومو.

فینال لیگ کنفرانس

آ اس رم – فاینورد

اولین فینال لیگ کنفرانس، جام جدید اروپا توسط رم و فاینورد برگزار خواهد شد. بازی سرنوشت ساز در تیرانا معنای دیگری جز قهرمانی در جام ندارد – هر دو تیم قبلاً از طریق مسابقات قهرمانی کشور به لیگ اروپا راه یافته اند. مشخص است که ایتالیایی ها شانس اصلی این مسابقه به حساب می آیند. رومی ها ژوزه مورینیو را با تجربه مربیگری عالی و یکی از بهترین گلزنان سری آ، تامی آبراهام، و لیست خوبی از بازیکنانی دارند که از نظر مهارت از حریف پیشی می گیرند. با این حال ، قطعاً نباید بازیکنان فاینورد را دست کم گرفت ، که فوتبال هجومی و تماشایی بازی می کنند ، در لیگ هلند آنها در واقع بعد از آژاکس و پی اس وی سوم شدند و در لیگ کنفرانس در مراحل تعیین کننده اسلاویا و مارسی قدرتمند را از پای درآوردند. بنابراین، رم ممکن است نتواند از پس چنین حریفی بر بیاید.

وان ایکس گیم جدید

Treasure fright

بازی ای برای کسانی که عاشق فضای گنج یابی هستند. طلای شما در زیر تصاویر لامپ های کدو تنبل پنهان شده است، آنها را باز کنید – و به بهترین ها ایمان داشته باشید. مخصوصا ، وقتی این شانس به شما کمک می کند تا ثروتمند شوید!

دیگر رویدادهای وان ایکس بت

فینال کنفرانس ان بی ای

اتحادیه ملی بسکتبال اکنون در حال تعیین دو تیم حاضر در فینال است. در شرق همه چیز قابل پیش بینی به نظر می رسید تا اینکه در بازی دوم بوستون میامی را در خارج از خانه شکست داد و در بازی سوم در خانه شکست خورد اما جیمی باتلر به دلیل مصدومیت از میادین دور بود. و مشخص نیست که هیت بدون رهبر چگونه از پس آن بر می آید و جیسون تیتوم بعد از بدترین بازی پلی آف در دوران حرفه ای خود تا کنون، تا حد امکان با انگیزه خواهد بود. شرایط در فینال کنفرانس غرب آسان تر نیست. به نظر می رسد گلدن استیت از دالاس قوی تر است، استیو کر گزینه های بیشتری در خط حمله نسبت به جیسون کید دارد. اما تگزاسی ها لوکا دونچیچ و تجربه پیروزی 0 بر 2 مقابل فینیکس به ظاهر شکست ناپذیر را دارند. بنابراین هیچ کس تعجب نخواهد کرد اگر ماوریکس به فینال برسد، حتی علیرغم عدم برتری زمین خانگی.

جام جهانی هاکی 2022

در مسابقات قهرمانی جهانی هاکی روی یخ که امسال در هلسینکی و تامپره برگزار می شود، چندین سوپرایز در حال حاضر اتفاق افتاده است. اما این امکان وجود دارد که اتفاق غیرمنتظره ای در مقیاس بزرگ رخ دهد، مانند غیبت تاریخی سوئدی ها در پلی آف. اکنون تره کرونور حداقل حضور در یک چهارم نهایی را برای خود تضمین کرده است، همانطور که میزبان، و همچنین سوئیس و آلمان. کانادا و آمریکا این کار را انجام داده اند، به خصوص آمریکایی ها، تیم های ضعیفی را به طرز شگفت انگیزی آوردند. بنابراین، اسلواکی و دانمارک ممکن است اجازه ورود کانادایی ها به پلی آف را ندهند که در پیش رو دیداری شخصی با تیم های خوب خارجی دارند. و تیم دیوید کوین یا چک که به طور غیرقابل پیش بینی به اتریشی ها باختند، از نظر تئوری نمی توانند به خاطر لتونی به پلی آف راه پیدا کنند.

کد هدیه ثبت نام وان ایکس بت : camabet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *