پرش به محتوا
خانه » بلاگ » رویدادهای وان ایکس بت: فینال فینالیسیما – رقابت های لیگ ملت های اروپا – ان بی ای

رویدادهای وان ایکس بت: فینال فینالیسیما – رقابت های لیگ ملت های اروپا – ان بی ای

در هفته اول ماه ژوئن با رقابت های مختلف ورزشی در 1xBet همراه باشید. لینک اصلی وان ایکس بت در گزینه های زیر در دسترس است.

فینالیسیما: ایتالیا – آرژانتین

فینالیسیما، مشابه جام بین قاره ای در سطح تیم های ملی، به زودی در ورزشگاه افسانه ای ومبلی لندن برگزار می شود. ایتالیایی ها که در اینجا قهرمان یورو 2020 شدند و آرژانتینی ها برای کسب عنوان بهترین تیم اروپا و آمریکای جنوبی به رقابت خواهند پرداخت. شانس اصلی دوئل را باید تیم “سفید-آبی” دانست. اولاً تیم لیونل اسکالونی در شرایط خوبی قرار دارند و مسی که واقعاً در طول فصل در پی اس جی به اندازه کافی بازی نکرده است، تمام تلاش خود را خواهد کرد. دوم اینکه اسکوادرا آزورا از نظر ذهنی افسرده است. ایتالیایی ها ابتدا بلیط مستقیم برای انتخابی جام جهانی را به سوئیس دادند و سپس در پلی آف به طرز بدی مغلوب مقدونیه شمالی شدند. اگرچه از سوی دیگر می تواند انگیزه ای برای جبران ناکامی در مرحله مقدماتی نیز باشد.

رویدادهای اصلی هفته وان ایکس بت

لیگ ملت های اروپا : فرانسه و دانمارک

در گروه A1 قرعه کشی جدید لیگ ملت ها هنوز حساسیت خاصی دیده نمی شود. فرانسه هنوز از قوی‌ترین بازیکنان اروپا برخوردار است که کیلیان امباپه آن ها را هدایت می‌کند. دانمارک پس از صعود به نیمه نهایی یورو 2020 در همان سطح بالا به بازی خود ادامه داد و بازگشت کریستین اریکسن به جمع آنها، تنها باعث تقویت سرخپوشان خواهد شد. بدیهی است که نه کروات ها با تغییر نسل اجباری و نه اتریشی ها که حتی به دلیل جزئیات قوانین به مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی راه یافته اند، نمی توانند با این دو تیم رقابت کنند. که اخیراً در تورنمنت های بزرگ جایگاه های بالایی را کسب کرده اند. بنابراین، برنده بازی دور اول در ورزشگاه دو فرانس احتمالاً در جمع چهار تیم برتر اول خواهد شد.

لیگ ملت های اروپا : اسپانیا و پرتغال

تیم های ملی اسپانیا و پرتغال سابقه بازی های سخت و طولانی دارند ، اکنون رقبای ابدی تقریباً از نظر قدرت و موقعیت برابر هستند. در مرحله آغازین قرعه کشی جدید لیگ ملت ها، حتی یک پیروزی و سه امتیاز هم مهم نخواهد بود – در سویا در واقع، شانس اصلی در مبارزه برای مقام اول و رسیدن به مرحله نهایی مشخص می شود. سوئیس و چک البته تلاش خواهند کرد تا در این مبارزه مداخله کنند اما بعید است تا پایان دور دوم با دو تیم جزیره ایبری برابری کنند. البته یک تساوی برای تیم فرناندو سانتوس مفید خواهد بود، زیرا ممکن است برنده گروه در ماه سپتامبر در زمین خود مشخص شود.

لیگ ملت های اروپا : لهستان و ولز

ماه ژوئن برای تیم ملی ولز سخت خواهد بود، در سیزده روز دیگر این تیم باید پنج بازی انجام دهد. البته مهمترین آنها در کاردیف برگزار می شود، جایی که مشخص می شود چه کسی به جام جهانی خواهد رفت: ولز یا برنده دو تیم اسکاتلند و اوکراین. اما پیش از این شاگردان راب پیج باید به لهستان سفر کنند تا دیدار افتتاحیه لیگ ملت های جدید را در وروتسواو برگزار کنند. کادرا در بهار به جام جهانی قطر راه یافت تا فشار بسیار کمتری روی تیم چسلاو میخنویچ وارد شود. اما فراموش نکنید که در گروه خود، این زوج به‌عنوان مدعی اصلی سقوط به دسته B به‌شمار می‌روند، بنابراین هر دو بدون ذخیره انرژی با تمام. توان، تا آخر برای پیروزی خواهند جنگید.

لیگ ملت های اروپا : بلژیک و هلند

به نظر می رسد گروه چهارم لیگ ملت های اروپا کمترین حد قابل پیش بینی را داشته باشد، هرچند در نگاه اول دو تیم هستند که احتمال زیادی برای بقا دارند. و قطعا این تیم های بلژیک و هلند نخواهند بود که به طور معمول رغیب سختی برای حریفان هستند و از ابتدا تا سوت پایان برای پیروزی می جنگند. “نارنجی ها” در بازی بعدی در بروکسل به سختی باید روی یک موضوع حساب کنند: بازیکنان روبرتو مارتینز دائماً فرصت های زیادی را برای پیروزی های بزرگ از دست می دهند ، اما در مرحله گروهی “شیاطین سرخ” مدت هاست که بی عیب به نظر می رسند. با این حال، لوئیس فن خال چیزی برای شگفت زده کردن حریف اسپانیایی خود دارد و ممفیس دیپای بارها ثابت کرده است که با حمایت مناسب، تقریباً به تنهایی می تواند برنده شود.

رویدادهای دیگر وان ایکس بت

ان بی ای

گلدن استیت پس از چندین فصل بد که به دلیل مصدومیت رهبرش شکست خورده بود، سرانجام برای ششمین بار در هشت سال گذشته دوباره به فینال راه یافت و رکورد شیکاگو جردن را تکرار کرد. علاوه بر این ، استف کوری ، حتی در سری با دالاس ، عملاً با ظرفیت کامل قوی نبود ، تا جایی که تعویضی ها یعنی پوله ، کومینگا ، پورتر و حتی مودی به آنها کمک کردند. و شروع کننده ها در بالاترین سطح خود بازی کردند. درست است، “واریورز” خطرناک ترین رقبای ممکن را به دست آوردند. ایمه آدوکی بوستون به قدری تیم شیطانی و با شخصیتی است که می تواند هر تیمی را از راه رسیدن به جام حذف کند. و دفاع در مقابل مثلث تاتیوم – براون – اسمارت با حمایت هورفورد بگونه ای است که حتی تیم استیو کر هم دفاع بسیار سختی خواهد داشت. همچنین ، با عملکرد بهتر در فصل عادی، سلتیکس برتری زمین خانگی خواهد داشت.

کد هدیه ثبت نام وان ایکس بت : camabet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *